Torsdag. 17/6 -10

Usch. Det känns inget kul just nu. Det börjar bli för mycket.
Det är massa strul med pengar. Soc krånglar och gör fel och min sjukersättning tar slut i Juli då ska jag har aktivitetsstöd i en månad och sedan csn. En massa papper som ska fyllas i. Bostadsbidrag som ska ansökas om och Johan som också har fått aktivitestöd. Det är så mycket papper att jag inte vet vart jag ska börja.
Johan är aldrig hemma så vi kan sätta oss med det häller. Är han inte vid båten så är han på Indus eller på rygginstitutet (rehabiliteringsprogram som de tvingat in Johan i)
Här har vi gått i flera år och inte haft någonting att göra och så hittar de rehabprogram till oss båda, mitt i sommaren de sista månaderna som vi har "ledigt" Skolan börjar 30 Augusti. Men man kan ju inte gå och göra ingenting om man ska få socialbidrag! Nej det köper jag till 100% Men det är kanske lite sent påkommet!

Igår tänkte vi iaf att vi skulle ta ett kvällsdopp. Behövde göra något kul med barnen.
Stressade iväg för alla var hungriga (Skulle grilla också) men så när vi äntligen fått iordning på allt och skulle åka så startar inte biljälveln!

Jag är så förbannat trött på att det ALLTID ska vara NÅGOT!

Maten de här senaste dagarna har inte vart bra alls. Pengarna är slut (får i morgon) Så därför har vi fått rota i skåpen här hemma. Så i 2 dar i rad så har vi ätit grillkorv. Skulle ju grillat igår. Det är väl ingen katastrof men de innehåller ändå 11-12g/100g kolhydrater. Har gått upp 1 helt kg på det. Hoppas det hinner rätta till sig tills på måndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0