Fredag. 19/3 -10

Åh va skönt det var att handla igår. Nu har vi hela kylen och frysen full med mat. Det är så mycket lättare att gå ner i vikt och äta bra när man har bra mat hemma. Jag är sån, som tur är, att jag inte äter mer bara för att vi har hemma. Jag äter däremot för lite om vi inte har hemma.

Åkte och handlade direkt efter vi lämnat barnen. Sen hände inte så mycket mera. Det gamla vanliga. Plockade undan och diskade låg och läste, vilade en stund. Ja inte så mycket med andra ord.

På eftermiddagen så åkte vi till Biltema, Johan skulle ha grejer till bilen. Sen kollade vi på Apocalypto på kvällen. Seeeg i början men sen vart den rätt bra. Men jag tycker det är jobbigt att se filmer som inte är på engelska men måste ju läsa hela tiden. Och Maya kan man ju inte hänga med i för fem öre. Haha..

Maten och stegen igår.

Brunch. " stekta korvar och äggröra.
Middag. Pastasås på lövbiff med GI pasta.
Kvällsmat. 2 morgonrunda med ost och kalkon. 1 tallrik yoghurt.

Stegen.7987 varav 0 var snabba.


Kommentarer
Postat av: Jen [-16,6kg]

Hallå Stina! Jag har skickat vinsten idag. ber om ursäkt att det har dröjt men har vart ur form så att säga :) hur går det med allt för dig? ny fin design iaf ser jag. kul! kram

2010-03-19 @ 18:35:18
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/
Postat av: Åsa (Valerina)

Ja visst är det skönt att ha varit och storhandlat,,,känner igen känslan :)



Vad fin bloggen blev :)

2010-03-19 @ 23:05:23
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Pärlan

Jag är tvärtom, jag äter gärna mer om vi har mat hemma. Det är härligt att storhandla, men jag blir bara hungrig och sugen på allt gott man har hemma då. :P Alla pålägg och all mat och sådär, haha.

2010-03-20 @ 13:13:04
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0