Fredag. 5/3 -10

Äh. Det blev ingen promenad igår. Fan också. Det tog sån tid att lämna barnen och när jag väl kom där ifrån hade jag en sprängande huvudvärk och gick hem istället. Idag måste jag komma iväg. Även om det bara är runt kvarteret. Men något blir det!

Maten och stegen igår.

Frukost. 1 talrik med naturell yoghurt.
Lunch. Omelett.
Middag. Broccoli och blomkålssoppa med bacon och cremefraish.
Kvällsmat. keso, kalkonskivor, lite ost, ½ avokado och 5 oliver.

Stegen. 4465 varav 0 snabba.

Måste få ihop minst det dubbla idag känner jag.

Det står still med vikten. Vägde mig i morse och det har inte hänt någonting. Och på lördag ska jag på fest. Jag vet inte vad det är men har känt mig helt ur gängorna denna veckan. Inget blir som jag tänkt. Eller blir och blir. Jag gör det inte rättare sagt.


Kommentarer
Postat av: moster Ylva

Hej lilla gumman du måste ta fram det positiva som du gör varje dag, tänk efter vad var det som jag gjorde som var bra idag inte skriva det negativa. Än om du bara tänker positivt så är det bättre än att du rannsakar dig så, hoppas du förstår vad jag menar. SOLIGA hälsningar + 1000 kramar!

2010-03-05 @ 15:44:08
Postat av: Pärlan

Ibland har man svackor, men snart kommer du ur den och då kommer det istället kännas suuuper! :) Det hade kunnat varit mycket värre, du hade kunnat äta massa onyttigt varje dag, men det gör du inte, du är jätteduktig! Och vågen ska du inte lita dig blind på. Kroppen är ju som den är. ;) Ibland vill den gå ner, ibland inte. :P Haha, Kramar till dig! :)

2010-03-05 @ 16:08:45
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0