Onsdag. 24/3 -10

Igår trodde jag att jag hade blivit magsjuk. Mådde så illa. Idag är det lite bättre men inte riktigt bra.
Kanske är det nån skit ändå. Johan hade ont i magen i förrgår och Hannah dagen innan. Ja det verkar inte bli något mer än så här iaf. Det är skönt.

 Maten och stegen igår.

Frukost. 2 morgonrunda. Tomat, mozzarella.
Lunch. Kycklingwok med keso.
Middag. Korv Stroganoff med keso och avokado.

Stegen. 4788. Katastrof! Tvättade igår så Johan lämnade barnen. Och sen vilade jag, hade börjat få ont i magen när de skulle hämtas så Johan hämtade dem också. Så det blev inte många steg.


Min lunch.


 Den fina vårgruppen som jag fick av moster Ylva



Min fina Ranunkel.


Lite vårfint på byrån i vardagsrummet.


Kommentarer
Postat av: me

vilka sköna vårbilder...kram

2010-03-25 @ 09:28:56
URL: http://www.semlabakelse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0