Onsdag. 31/3 -10

Usch vad jag har ont i munnen. Äter värktabletter så hela magen är knäpp. Jobbigt. Hoppas det går över snart.
Igår hade Sofie en kompis med hem från skolan. Vi gick en promenad upp till svaleboskogen och hämtade lite påskris så idag tänkte jag påskpynta lite här hemma och jag orkar. Har inte sovit bra alls inatt. Vaknat flera gånger och vridit på mig.
Vi får se hur det blir.

Frukost. 1 tallrik yoghurt 2 ägg med lite smör på.
Lunch. Omelett.
Middag. Korv Stroganoff med ½ avokado.
Kvällsmat. 2 ägg och en tallrik yoghurt.

Stegen. 8871


Kommentarer
Postat av: Erika

Ajaj, inte roligt att ha ont ju. Hoppas det släpper snart. Tack för alla peppande ord. Skulle nog oxå behöva en stegräknare. Eller jag har två...men frågan är vart?!

2010-03-31 @ 09:12:33
URL: http://roadtriptolife.blogg.se/
Postat av: semlabakelse

Vad stark du är människa!!!:) Även om du har värk så fortsätter du rakt fram på samma bana!

Hoppas att värken släpper snart....bamsekraam:)

2010-03-31 @ 22:18:56
URL: http://semlabakelse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0