Söndag. 7/3 -10

Va trevligt det var igår. Var hemma hos en av LISA tjejerna och hon hade gjort så fint och lagat jättegod mat. Satt och pratade om ditt och datt.
Jättemysigt!

Tror mig att jag har gått upp denna veckan. Men det får vara så. Har ju mens också och då blir man ju alltid svullen. Märker det med en gång på mina fingrar. Får se till att dricka mycket vatten idag =)

Maten och stegen igår.

Frukost. ½ avokado, 3 kalkonskivor, keso och några skivor ost.
Lunch. Gulaschsoppa och 2 knäckemackor.
Middag. Jättegod pastasallad med paprika, tomater och oliver och fetaost bla. Och grillade kyckling.
Efterrätt. En paj på äpple och björnbär med mascarponeost och pajskal med grädde till.
Supergott var det. Och jag åt faktiskt helt utan dåligt samvete.
Ett par glas rödvin blev det också.

Stegen. 2746 varav 0 snabba. Men det var bara halva dagen. Hade tänkt å lägga stegräknaren i fickan men det glömde jag ju.

Aja, det är som det är och jag är fortfarande på min väg mot framtiden. Vem sa att den vägen skulle vara rak?  Man måste ta sina omvägar och lär sig av dem. Testa nya vägar som ibland visar sig vara fel så man får gå tillbaka eller så är det rätt. Men jag knatar på och det är det viktigaste. En fot framför den andra, en dag i taget så kommer man fram tillslut.
Jag har insett att jag är värd så mycket mer än att vara instängd i min kropp.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kära tösen min, du är ju så jätteduktig, släpp ut dej ifrån din kropp, den är inte så ful som du tror, den är proportionelig o snygg, men lite slankare om DU känner för det skadar kanske inte. ÄLSKAR DEJ DU ÄR BÄST

2010-03-07 @ 09:09:54
Postat av: moster Ylva

va kul att du hade trevligt lägg detta på den positiva sidan i huvudet hörde ett citat idag som kommer från OS om man börjar tänka negativa tankar så tar de all energi från kroppen, även jag måste tänka positivt. Gått min runda idag o då spelade jag hela golfbanan i huvudet JÄTTEKUL. Kramar

2010-03-07 @ 14:17:16
Postat av: Anonym

va kul att du hade trevligt lägg detta på den positiva sidan i huvudet hörde ett citat idag som kommer från OS om man börjar tänka negativa tankar så tar de all energi från kroppen, även jag måste tänka positivt. Gått min runda idag o då spelade jag hela golfbanan i huvudet JÄTTEKUL. Kramar

2010-03-07 @ 14:21:20
Postat av: Pärlan

Du har jättebra inställning och du kommer klara det. För du är så jäkla duktig och du vill verkligen!! :)

2010-03-09 @ 15:12:10
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0