Tisdag. 2/3 -10

Usch va nervös jag var igår innan tandläkaren. Men det gick verkligen jättebra. En helt underbar människa som fick mig att känna mig trygg. Han tittade lite och tog en massa röntgenbilder och sa att det inte var så farligt som jag trodde. Han skrev i hop ett kostnadsförslag som ska med till soc och han var helt förstående med det också.
Så nu hoppas jag verkligen att soc inte sätter käppar i hjulet för detta kändes verkligen så bra!

igår blev det ingen promenad om man inte räknar den korta biten till tandläkaren. Men efter vi hade vart där så gick luften ur mig. Hade spänt mig så innan.

Men jag tycker ändå att jag har varit duktig denna veckan.

Maten och stegen igår.

Frukost. 2 morgonrunda, kalkon, ½ avokado och keso.
Lunch. Omelett.
Middag. Korv Stroganoff, sallad. stekta champinjoner
 och en squash omelett (?)
Kvällsmat. ½ avokado, 2 skivor kalkon, lite ost, keso 4 oliver och lite philadelfia.



Stegen. 4478 varav 0 snabba.

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Anja

skönt att det gick bra hos tandläkaren!

2010-03-02 @ 07:30:46
Postat av: Anonym

Kul grattis

2010-03-02 @ 08:43:39
Postat av: Malin

Tycker du är modig som lägger ut bilder på dig själv under "mina mål"!! :) Jag är för feg för det..det får vänta tills jag nått min målvikt eller kommit ner i vikt en bra bit iaf.. Kom precis in från en promenad, underbart med SOL..men vägen var inte lika underbar. Lerigt och slaffsigt. Ha en bra dag! Kram Malin

2010-03-02 @ 14:44:23
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: Åsa (Valerina)

Vad skönt att det gick bra hos tandis,,,hoppas soc är förstående nu då.

Kram

2010-03-02 @ 21:53:01
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Pärlan

Jag håller tummarna ang soc! :)

Åhhh vad god din mat såg ut! Blev ännu mer hungrig än jag redan är nu... :D

2010-03-03 @ 14:56:12
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0