Tordsdag. 11/3 -10

Oj, va mycket vi tvättade igår. Så skönt att få det gjort.

Igår fick jag svar från soc också. Och de betalar tandläkaren! Jag visste ju mer eller mindre att de skulle göra det men man är ju alltid nervös innan. Men nu har jag det svart på vitt. Så den 29 mars ska jag till tandläkaren. Kan inte riktigt fatta att jag ska få det fixat efter så många år med problem.

Annars gjorde vi inte så mycket igår. Vek tvätt hela eftermiddagen och fick in precis allt! Så jäkla skönt. Jag brukar annars vara ganska duktig på att tvätta men mindre duktig på att vika in den. Det ligger ofta blå ikea påsar med rentvätt som helt enkelt inte kommer in. Vet inte varför det är så. Och det konstiga är att jag inte ens har något emot att vika tvätten. Men att lägga in den sen. Det är något av det tråkigaste jag vet. Samma med disken. Jag kan nästan tom säga att jag gillar att diska. Men att sätta in den rena är sååå tråkigt. Så är det disk i diskstället så kommer jag mig inte för att diska. Haha. Jag och Johan har en deal. Han ställer in och jag diskar. Jättebra!

Maten gick bra igår, tills på kvällen.

Frukost. 2 ägg med lite smör.
Lunch. Äggröra med lite falukorv.
Middag. Köttbullar i tomatsås. Med succinikaka.
Kvällsmat. 3 köttbullar i tomatsås och PASTA!

Det var väl onödigt!

Stegen igår. 10694varav 2310 (19 min)  var snabba.

Jag är ju av den starka uppfattningen att man får det man tror man är värd. Och jag har så svårt att se att jag ska kunna väga 97, 96, 95 kg osv. Jag TROR inte på det. Jag försöker tänka mig in i det. Affirmerar att jag är värd detta. Men jag tror inte på det.
Vet inte riktigt hur jag ska ändra på det och jag tror inte att jag kommer att komma dit förens jag har gjort det.

Några tips?

Ha det gött.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kära gumman, du fixerar dej för mycket på kilona, släpp tanken så kommer du att rasa, förresten är det ju bra att det går sakta för då hänger ju resten av kroppen med. Du är ändå BÄST

2010-03-11 @ 08:16:32
Postat av: jag

semlab.blogg.se

Hej! Jag är precis i samma situation

men ändå kan jag se att du faktiskt är på väg ner i vikt! Även om du dalar lite i din tron om dig själv tycker jag att du är oerhört Stark som fortsätter kämpa oavsett din tanke som stör dig!kraaaam

2010-03-11 @ 09:56:49
Postat av: jag

hoppas du förstod mig...:))

semlab

2010-03-11 @ 09:57:58
Postat av: Åsa (Valerina)

Vad skönt att soc betalar tandläkaren,,,grattis :)

2010-03-11 @ 22:47:10
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Pärlan

Vad skönt att soc betalar för tandläkaren! :) Och du kommer snart till 97 och neråt. Du är så duktig och du kämpar så bra! Det känns overkligt för mig med. Men det kommer, och nu när jag väger 98 så känns det overkligt med 90 osv osv... :)

2010-03-15 @ 17:49:05
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0