Måndag. 24/5 -10

Längesen nu igen. Det har vart mycket nu en tid känner jag. Pappa har blivit sjuk. Han hade ett sår på foten som inte ville läka. Så för att göra en lång historia kort så blev de tvungna att amputera det benet också. Pappa tog det ganska bra. Han har haft så ont ett tag nu så han förstod väl att de inte hade något val.
Men om jag ska vara ärlig så känns det som att det går utför med lilla pappa.
Rosemarie ringde förut och sa att han hade fått feber nu också. Det kan man ju förvisso få utav en såpass stor operation men de var lite oroliga att infektionen hade spridit sig i blodet. Så de skulle ta nån odling.
Usch, det känns inget kul alls det här.

Men trots allt så försöker vi göra lite roliga saker för barnen. Igår var vi i Sisjön en snabbis på kvällen och barnen premiär badade. Och det var faktiskt inte ens kallt. Jag ångrar att jag inte tog med mig badkläder jag också.







Mina nya skor gör jätteont att ha på sig en liten stund. Jag tror kanske att de är för smala. Jag har ju så breda fötter. Hur mycket ska man stå ut med ett par skor innan de ska kännas sköna?
Ska jag gå och byta dom? Får fundera lite på det. Vad tycker ni? Jag har ju aldrig haft "riktiga" skor innan.

Veckans vikt dårå.

96,3

-0,7 sen förra veckan
- 5 kg sedan nystarten
Total viktminskning  -28,7 kg.


Kommentarer
Postat av: Jag

Hej! Jag har nyss startat en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!

2010-05-24 @ 14:08:44
URL: http://snostilen.se
Postat av: Mamma

Trist att pappa fått feber, men jätteduktigt av dej att kunna hålla fokus på vikten trots allt, men du är ju bäst, jättekramar o mångar pussar från mej

2010-05-24 @ 14:58:59
Postat av: Moster Ylva

1000 kramar från mig! Duktigt med vikten! Annars förstår jag att det jobbigt vi får hålla tummarna hårt.

2010-05-24 @ 17:30:51
Postat av: semlabakelse

Det var otroligt bra siffra/grattis!

Ja! jag tycker att du skall byta skor till skönare!

Stark du är som är igång i svåra tider!SEmlabakelse

2010-05-25 @ 07:38:01
URL: http://semlabakelse.wordpress.com
Postat av: Erika

Gud va duktig du är! Jag orkar inte med någonting längre. Inte maten, inte alla måsten på kvällarna eller nånting. Känner mig helt slut som människa. Hoppas du har det bättre! Kram

2010-05-25 @ 19:27:01
URL: http://roadtriptolife.blogg.se/
Postat av: Åsa (Valerina)

Grattis till en bra vikt, du kommer längre och längre ifrån 3-siffrigt.



Hoppas det går åt rätt håll nu med din pappa och att febern är borta.



Kram Åsa.

2010-05-28 @ 23:40:28
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Malin

Hej! Tråkigt att din pappa är dålig. :( Hoppas allt är bra med dig/er, längesen du skrev nu. Jag börjar må lite bättre efter operationen, får uppdatera bloggen nån dag. Kramis! PS: GRATTIS till minuset, heja Stina! :)

2010-05-29 @ 00:03:55
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0