Onsdag. 12/5 -10

Ja igår skulle jag ju ha varit på Lagerhaus. Men när jag väl kom dit så mådde jag värre än jag gjorde innan så jag gick in och pratade lite med dom och sen åkte jag och satte mig på vårdcentralen istället.
En kraftig bihåleinflammation blev dommen och jag fick antibiotika och kortisonnässpray.
Idag är det redan lite bättre. Det går upp och ner men är inte tät hela tiden iaf. Det känns så skönt att kunna andas. Och det bästa är att det inte luktar illa längre.

Med maten går det fortfarande bra och det händer verkligen saker på vågen. Ja jag smygväger mig ju då och då. Kan inte bestämma mig för om jag ska skriva ut vikten när jag väger mig eller om det räcker med en gång i veckan. Jag kommer fortfarande ha måndagar som de riktiga vägdagarna som "räknas"
Vad tycker ni??

Ha de gött.


Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Sa gör jag med, alltsa att jag väger mig en gang i veckan (mandag även här). Jag tycker det räcker sa, annars ser man inte sa stort resultat. Mandag morgon innan frukost är det som gäller för mig.



Tack för att du kikade in hos mig med =) Ok men det kommer nog, det är manga som är fettskrämda men det gar säkert att komma över.



Mm det var riktigt gott =)



Kör hart! =)

2010-05-12 @ 18:20:34
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Malin

Misstänkte nästan att du hade bihåleinflammation eftersom det luktade illa i näsan...jag har haft likadant när jag haft bihåleinflammation. Urk..

Hoppas du blir bättre snart! :)

Skriv vikten när du tycker..jag skriver lite då och då, men har måndag som riktig väg-dag. Fast nu har jag blivit dålig på att blogga, har inte så mycket att skriva.. :) Kramis!!

2010-05-12 @ 21:38:11
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0