Söndag. 9/5 -10

Jag är fortfarande förkyld. Även om det är lite bättre. Men jag blir helt genomsvett bara jag reser mig från soffan. Yr och huvudvärk. Men förhoppningsvis så blir det inte värre än så här.

Inatt har Idun sovit här. Vi hade mys och tittade på film igår och barnen och Johan åt godis. Jag tog inte en ända bit trots att jag var helt sjukt sugen. Duktigt va?!
Sofie vaknade kl 7 och tyckte att Idun och Hannah var de tråkigaste i hela världen som ville sova mera.
Men sen kom de också upp.

Idag ska vi åka till pappa. Det ska bli mysigt.

Maten går jättebra. Trist bara att jag inte kommer ut och promenera så mycket som jag vill. Eller jag har inte ork till det rättare sagt. Men det ska nog bli bra det här..

Det ska bli spännande att se vad vågen visar i morgon. Ja jag ska inte ljuga och säga att jag inte vägt mig och än så länge så gillar jag det jag ser =)



Ha en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Åsa (Valerina)

Jättebra att inte äta en enda godisbit fast de andra åt :)

2010-05-09 @ 15:34:41
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0