Måndag. 4/10 -10

Ja mina vänner. Vad ska man säga. Jag har tappat allt vad lchf heter och i morgon ska jag hålla ett föredrag i skolan om det. Måste börja igen. Mår inte alls bra av den här maten och all skit man stoppar i sig.
Så fort vi får pengar så ska vi åka och storhandla. Det ska bli så skönt.
Har inte ens vägt mig sen förra inlägget. Vågar inte.
Får göra det innan jag börjar.

Tappar en massa hår gör jag också. Skitläskigt. Men tror att det är vitaminbrist. Köpte B-vitamin igår och hoppas verkligen att det hjälper. Den där hårfärgen hjälpte ju inte till heller. Hade ju redan slitet hår innan och nu så går håret av där det är slitet. Så det känns ju inte så kul.

Aja..

Ha de gött i höstmörkret.


Kommentarer
Postat av: balkanWoman

sjäv tappade jag håret för ca 2 månader sen...men det går över efter en månad

2010-10-05 @ 16:23:42
URL: http://balkanwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0