Söndag. 24/10 -10

Vilket väder. Det har regnat konstant nu i flera dagar. Man kan ju bli deprimerad för mindre.
I fredags var jag på vårdcentralen. Tog ett blodprov för att kolla sköldkörteln. Ska tillbaka den 2:e november för att få svar.
Det var sjukt läskigt att ta blodprovet. Hon som stack kom åt nån nerv så det stack i hela handen och armen. Sen surrade det i armen jättelänge efteråt.
Vikten är katastrof. Över hundra nu igen. Så jag måste sätta igång.
Det är svårt bara när man går i skolan. Men jag får försöka. Så här kan jag ju inte ha det.
Det är ca 9 veckor kvar till jul så mitt nya mål är att komma under 95 tills dess. Det borde jag klara.
Så..
Dagens vikt. 101,7 =(
Vill inte se ut så här igen..
Ha de gött mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Erika

Gumman du klarar det! Jag har själv fuskat nåt så fruktansvärt o har själv gått upp massor. Nu måste det bli ändring även här. Vi får kämpa ihop! Tänker ofta på dig. Kämpa vännen! Kram

2010-10-24 @ 22:34:23
Postat av: AnnaÖ

Hej på dig. Snubblade in på din blogg och följer gärna med dig på din bantningsresa =) Är själv på en sådan nämligen med både mot o medvind. Oftast känns det som motvind. Ha de så gott och pepp pepp pepp!

2010-10-25 @ 10:40:34
URL: http://rosanudlar.blogspot.com
Postat av: Linda

Kom igen, kom igen, kom igen! :) Det fixar du!



Själv har jag världens ångest. Hade tänkt att jag skulle tappat 20 kg tills dess men det verkar gå åt skogen. Ska ju till Afrika och stranden typ då. Ingen bra idé!

2010-10-25 @ 23:19:16
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0