Måndag. 31/1 -11

Oj vilken dag det var igår. Upp tidigt för att göra i ordning tjejerna och sen bar det av till Angeredshallen.
Väl där gick tjejerna till sina lag och jag hjälpte till att fixa i ordning.
Sen drog tävlingen i gång och de var sååå duktiga.
Satt i sekretariatet så jag hade bästa platsen =)
Jag förde protokoll på poängen så jag visste resultatet fast jag sa det inte till någon. Eller jo sms;ade Johan lite då och då.
Iaf så kom Hannahs lag, som tävlade i äldre klassen 2:a och Sofies lag, som tävlade i yngre klassen 1:a!
Det var hennes första medalj och så blev det guld!
De blev så glada båda två!
Silver-laget
Guld-laget.
Innan defileringen.
Väntar på deras tur.
Ja, jag var en minst sagt stolt mamma igår!
***
Matveckan dårå. Det har gått jättebra! Enda "snedsteget" var att jag igår var så torr i halsen på tävlingen och Johan hade köpt halstabletter som jag satt och knaprade på. När vi kom hem vart jag helt sjukt godissugen och kunde inte riktigt förstå varför. Men så tittade jag på paketet med halstabletter och det var ju i princip bara socker i. Så det var ju lite synd. Det ska inte mycket till för att sockermonstret ska triggas. Men jag tog inget mer iaf.
Vikten denna veckan landade på:
100,9
-1,8
Gött!
Idag ska vi på filmfestivalen. Och sen luncha med lärarna på stan. Ska bli spännande att se vilka lchf-alternativ jag kan hitta ute.
Ha de gött mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0