Torsdag. 27/1 -11

Fan, fan, fan! Jag orkar inte bli förkyld nu! Det sticker och kliar och rinner i näsan och trycker bakom ögonen.
JAG VILL INTE!

I går hade vi studiedag, värsta segdagen. Vi tvättade och städade lite men annars så hände inte mycket.

Var och hälsade på pappa på sjukhuset med Henrik en liten stund på kvällen.
Han fick åka upp igen i måndags med hög feber och hög sänka. Men nu hade de lagt in nån punp i såret så de kan läka ordentligt. Stackars pappa.
Hur mycket ska han orka?

Det går jättebra med maten nu. Nu måste jag bara hålla mig borta från godis och bröd på lördag också.




KjAm AlLa SöTiZaR!


Kommentarer
Postat av: Mamma



Du e oxå en SöTiZ

2011-01-28 @ 08:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0